Selasa, 27 Disember 2011


Perasaan cinta itu dimulai dari mata, sedangkan rasa suka dimulai dari
telinga. Jadi jika kamu mahu berhenti menyukai seseorang, cukup
dengan menutup telinga. Tapi apabila kamu Coba menutup matamu
dari orang yang kamu cintai, cinta itu berubah menjadi titisan air mata
dan terus tinggal dihatimu dalam jarak waktu yang cukup lama.


assalammualaikum sume...tentu korang pernah dengar ungkapan diatas kan...
pernah tak korang mengalami perkara sedemikian.dari kata2 tu menggambarkan macam cinta pandang pertama kot...aku sendiri xpasti..yg pasti aku pernah mengalaminya..tapi aku xnak kongsi lagi...biarlah aku kongsikan pada entry yg akan datang....ni aku cuma nak testing jew..maklumlah ni first time aku berblogging..so xla pandai sangat pun...cuma nak menghilangkan kebosanan sbb seronok tengok orang lain ada blog so aku pun nak try jugakla....agak2 boleh ke x aku pun xtaulah kan....try jela lau x try kita xtau bakat kt kan tul x...

Tiada ulasan: