Rabu, 21 November 2012

Kulit - Kita Yang Tak Berdosa


Datanglah engkau kepadaku
Moga terubat rindu
Datanglah engkau kepadaku
Aku rela menunggu
Menyambung kasih yang putus dulu
Daripada hidup melara

Kembalilah kau kepadaku
Walau hanya sesaat
Kembalilah kau kepadaku
Moga cinta dierat
Kita lenyapkan segala resah
Agar kasih bercantum semula

( 1 )
Aku pun tahu di hatimu
Kau masih sayang padaku
Aku pun tahu di hatimu
Kau rela memaafkan aku...

( 2 )
Bukan kehendak kita berdua
Kita sengaja dipisahkan
Dengan alasan engkau dan aku
Tidak sepadan

( Solo )

( Ulang 1, 2, 2 )

Apakah kita yang berdosa
Tidak mengikut kata
Apakah kita yang berdosa
Ditemukan berdua
Saling menyinta jujur dan rela
Biarlah Tuhan menentukannya
Saling menyinta jujur dan rela
Biarlah Tuhan menentukannya
Saling menyinta jujur dan rela
Biarlah Tuhan menentukannya
Jujur dan rela
Biarlah Tuhan menentukannya
Jujur dan rela
Biarlah Tuhan menentukannya
Saling menyinta (menyinta)
Biarlah Tuhan menentukannya (Fade
)

Tiada ulasan: