Rabu, 29 Februari 2012

AFEE UTOPIA- MAAFKAN AKU



L Setelah kau pergi tinggalah aku sendiri
Baru ku sedar semua pengorbanan mu
Selama ini ku tak peduli ku persiakan hidup mu
Keegoan ku ini memakan diri
Oooo…. Oooo….. Oooo…. 
Oooo…. Oooo….. Oooo…. 

L Tuhan tolonglah kurindu dia
Kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu
Ku harap engkau maafkanlah diri ku
Aku bersalah mempermainkan mu
Hingga membuat kau sensara

L Berilah peluang untuk kali kedua
Akan ku buktikan kasih dan sayang ku 
Terhadap mu 

P Mengapa dulu 
Kau hancurkan hati ini
Mengapa engkau
Tak serius dalam cinta
Kenapa kini baru
Engkau menyesalinya
Sedangkan aku kini 
Telah dimiliki

L Berilah peluang untuk kali kedua
Akan ku buktikan kasih dan sayang ku 
Terhadap mu 

L Tuhan tolonglah kurindu dia
Kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu
Ku harap engkau maafkanlah diri ku
Aku bersalah mempermainkan mu
Ooo… Dalam sensara

Tiada ulasan: