Ahad, 8 Januari 2012

I Love You ( Brown Eyed Girls)- Narsha feat Miryo





Narsha :
I love you,
Oh i love you
http://mp3indodownload.blogspot.com 
Na on je na gu de gyo te
I so yo
Ne mam gi
Pun go sen on je na
Gu de ham ke
Ra nun gol

Oh i love you,
Oh i love you
Na on je na gu de ma nul
Do sa rang hal ke yo
Gu de ob sin dan
Ha ru ra do
Sal su ga ob jo

Miryo :
Yo no rul cho um bwa sul te
Na nun mo la so
Ne ga no rul sa rang ha ge dwel ju run
Gu jo gu ron su cho ji na ga don
Sa ram dul jung e ha na ra go seng gak he so
Ha ji man i jen na ye ge
Ni ga ob sin ha ru do an dwe ne
Ne sar mul bi chun ne sar mye i yu
Ga dwe o bo rin no
No ma nul sa rang he no ma nul sa rang he
No ma nul won ha ne no ma nul won ha ne
Non ne ge gi pu mi ne
Ne a nu ro du ro wa na rul
No ye se gu ro mul du lyo bwa
Ne so nul ja ba bwa
Gu so nul jol de no chi an a mi do bwa
U ri durin ha na ro i yo jo i so
On je na ni gyo te ham ke hal ge

Narsha :
I love you, oh I love...
You na
On je na gu de gyo te
I so yo
Ne mam gi pun go
Sen on je na
Gu de ham ke ra nun gol

Oh I love you,
Oh I love you
Na on je na gu de ma nul
Do sa rang hal ke yo
Gu de ob sin dan
Ha ru ra do
Sal su ga ob jo


Man hi a pu go him dul te do
Hang sang gyo te so i
So jul ke
Na ye sa rang
Na ye ban jok
Yong won hi ham ke hal go ya~
Ha...

I love you,
Oh I love you
Na gu de wa
Pyong seng ham ke hal ke yo
Se sang ku chi ra do
Yong won hi
Ji kyo ju myo sa ra yo

Oh I love you,
Oh I love you
Na on je na gu der wi he
Do no ryok hal ke yo
Gu de ob sin
An dwe na bwa yo
Gu del sa rang he

Lyrics With English Translation 

I love you, oh I love you
I will be always stay by you
Somewhere deep in my heart we are one

Oh I love you, oh I love you
I will be always love you more
Without you, I cant go on

Yo, when I first saw you I didnt know
That you would be my love
I thought you were just one of many
People passing by
But now I cant even last a day without you
Youve shown path for my life, you became my life
I love you
I love no one but you, I want you
I want you, you are my happiness
Youve dyed me with your color
Hold my hand
Put some faith in me and dont let that hand go
We are one
I will be always stay by you

I love you, oh I love you
I will be always stay by you
Somewhere deep in my heart we are one

Oh I love you, oh I love you
I will always love you more
Without you, I cant go on

Even during the hard times I will be there for you
My love, my pair, lets be together forever~

I love you. Oh I love you
I will spend my life with you
Even when the world ends I will be there to protect you

Oh I love you, oh I love you
I will always try hard for you
I guess I need you, I love you

Tiada ulasan: